Klantenservice
1 Betalen
1.1 Op welke manier kan ik betalen?
Bij Moviestore.nl kunt u betalen via iDEAL, creditcard, PayPal en bankoverschrijving.
Meer informatie over deze betaalmethoden vindt u door hier te klikken. Ook voor buitenlandse overboekingen hebben wij voldoende betaaloplossingen middels het betaalplatform Multisafepay.
1.2 Kan ik producten ook afhalen?
Dat is geen enkel probleem en kan 7 dagen per week op afspraak.
Alle producten, waar op de site op voorraad bij staat en die in de winkelwagen kunnen worden
geplaatst, zijn direct uit voorraad leverbaar.
Hierin onderscheiden wij ons ook met de meeste andere webwinkels die vrijwel geen voorraad hebben maar wel een site vol producten!!

Let wel, bij afhalen kan alleen met contant geld worden afgerekend.
U kunt de artikelen ook gewoon afrekenen via de site en bij verzendmethode: Afhalen in Rotterdam
Na ontvangst van de bestelling wordt er dan contact met u opgenomen om een datum + tijdstip af te spreken wanneer de bestelling wordt opgehaald.

Heeft u nog vragen omtrent het ophalen dan kunt u mij altijd bellen (06-18426954) of mailen
naar info@moviestore.nl
1.3 Mijn betaalstatus blijft ongewijzigd
Wanneer u bij ons een bestelling plaatst en deze vervolgens betaalt, kan het enige tijd duren totdat de status van uw bestelling is veranderd in ‘Betaald'.
In verband met de veiligheid van ons systeem wordt dit handmatig door onze administratie aangepast.
1.4 Kan ik in termijnen betalen?
Duurdere producten kunnen in overleg in meerdere periodes worden betaald.
Product blijft in het bezit van The Movie Store totdat de laatste termijn is betaald waarna deze wordt opgestuurd of opgehaald kan worden.
2 Bestellen & Bezorgen
2.1 Hoe maak ik een account aan?
Bij het plaatsen van uw eerste bestelling krijgt u van ons automatisch de gegevens van uw nieuwe account toegezonden. In deze e-mail staan uw klantnummer en wachtwoord om in te loggen op onze website. U hoeft zich niet vooraf te registreren op onze website om een bestelling te plaatsen.
2.2 Hoe kan ik bestellen?
Bestellen bij Moviestore.nl is zeer eenvoudig. Wanneer u het artikel van uw keuze heeft gevonden kunt u deze in uw winkelwagen (=op voorraad) leggen.
Wanneer u verder niets meer wilt bestellen klikt u op 'afrekenen'.

U krijgt hier de mogelijkheid om een account aan te maken ofwel als 'gast' een bestelling te plaatsen. Wanneer u dit proces doorloopt krijgt u de mogelijkheid om voor verzend- en betaalmethode te kiezen.

Nadat u de bestelling heeft afgerond ontvangt u van ons een mail met daarin de bevestiging en het totaalbedrag van de bestelling.

Bestellingen via de website genieten de voorkeur.
U kunt ook uw bestelling mailen naar info@moviestore.nl

Mocht een product niet op voorraad zijn en deze moet speciaal besteld worden dan dient u vooraf te betalen voordat de bestelling wordt gedaan door ons.
Uiteraard wordt er eerst gecheckt of het desbetreffende artikel leverbaar is, is dit het geval dan wordt de winkelwagen bij het artikel geactiveerd zodat u de bestelling kunt plaatsen en de betaling kunt voldoen.
Wij zijn helaas genoodzaakt om het op deze manier te doen aangezien er teveel nep bestellingen worden geplaatst. Artikelen die speciaal moeten worden besteld kunnen helaas niet geruild worden.

Voor producten die u wilt ophalen, klik hier

2.3 Kan ik het product ook komen ophalen?
Dat is geen enkel probleem en kan 7 dagen per week op afspraak.
Alle producten, waar op de site op voorraad bij staat en die in de winkelwagen kunnen worden
geplaatst, zijn direct uit voorraad leverbaar.
Hierin onderscheiden wij ons ook met de meeste andere webwinkels die vrijwel geen voorraad hebben maar wel een site vol producten!!

Let wel, bij afhalen kan alleen met contant geld worden afgerekend.
U kunt de artikelen ook gewoon afrekenen via de site en bij verzendmethode: Afhalen in Rotterdam
Na ontvangst van de bestelling wordt er dan contact met u opgenomen om een datum + tijdstip af te spreken wanneer de bestelling wordt opgehaald.

Heeft u nog vragen omtrent het ophalen dan kunt u mij altijd bellen (06-18426954) of mailen
naar info@moviestore.nl
2.4 Hoe kan ik een product pre-orderen?
U kunt een product in pre-order zetten door een mail te sturen, u klikt hiervoor op:
Neem contact op over dit product, zichtbaar bij elk artikel.
U geeft dan aan dat u het product wilt bestellen.
U dient hiervoor wel een account aangemaakt te hebben met uw naam, adresgegevens en telefoonnummer.
Er worden alleen bestellingen geaccepteerd van klanten met een compleet ingevulde account.


Bij pre-orders vanaf € 50,00 vragen wij tegenwoordig een aanbetaling van minimaal 20%
Gelieve hiermee rekening te houden.
2.5 Hoe kan ik Track & Trace status opvragen?
Nadat de zending is verstuurd krijgt u automatisch vai de site uw trackingnummer van de zending per e-mail toegestuurd. U kunt dan direct de status van uw pakket hier opvragen.
2.6 Verzenden jullie ook onder Rembours?
Helaas, wij verzenden niet onder Rembours.
2.7 Hoeveel bedragen de verzendkosten?
U kunt er voor kiezen om uw bestelling af te halen bij het dichtsbijzijnde DHL Servicepoint bij u in de buurt. In dat geval betaald u slechts € 2,50 verzendkosten.
Om uw dichtsbijzijnde DHL Servicepoint te vinden: Klik Hier
Levertijd is ongeveer 2-4 werkdagen.

Als u liever de bestelling sneller in huis wilt hebben dan kiest u voor versturen met PostNL, dit kost € 5,50 en de levertijd is dan 1-2 werkdagen.

Zowel de DHL als PostNL bestellingen worden altijd aangetekend verstuurd.

Voor bestellingen boven de 99,00 euro zijn de verzendkosten gratis binnen Nederland.

Voor bestellingen naar het het buitenland betaald u diverse verzendkosten, deze kunt u bekijken in uw winkelwagentje voordat u gaat afrekenen.

2.8 Ik kan het artikel niet in mijn winkelwagen stoppen!
Wanneer een artikel niet op voorraad is of uitverkocht dan komt deze nog wel in beeld maar is er geen mogelijkheid om het artikel in uw winkelwagen te plaatsen. U kunt altijd navraag bij ons doen of het desbetreffende artikel nog na te bestellen is of wellicht in de nabije toekomst nog geleverd kan worden.

Voor sommige produkten geldt echt op = op maar bij veel produkten kan er vaak nog wel nabesteld worden.

Zie ook het onderwerp: Hoe kan ik bestellen?
3 Levertijden
3.1 Wat is de levertijd?
Alle artikelen die u in het winkelmandje kunt plaatsen zijn direct uit eigen voorraad leverbaar.
Aangezien de voorraad gekoppeld is aan de winkelmandjes is het ook niet mogelijk om artikelen te bestellen en af te rekenen die niet op voorraad zijn.
Wij streven ernaar om uw bestelling dezelfde dag te versturen. Mocht dit niet lukken dan wordt deze op zeker de volgende dag verstuurd.

Het vesturen van de pakketten is van maandag t/m zaterdag.
Bezorging door DHL vindt plaats van dinsdag t/m zaterdag.

Bent u weinig thuis dan kunt u uw pakket ook laten bezorgen bij een DHL Servicepoint bij u in de buurt zodat u zelf kunt bepalen wanneer u deze daar gaat afhalen. Een DHL Servicepoint is een locatie bij u in de buurt waar u uw pakje kunt ophalen. Vaak is het DHL Servicepoint gevestigd in een winkel en kent ruime openingstijden. Dus ook 's avonds en in het weekend!

Klik hier voor een DHL Servicepoint bij u in de buurt.

Wilt u hiervan gebruik maken dan verzoek ik u als opmerking: DHL Servicepoint (eventueel welk servicepoint) te plaatsen bij uw bestelling. Mocht u geen voorkeur hebben dan zullen wij altijd het dichtsbijzijnde DHL servicepoint voor u uitkiezen.
Wij zullen er dan voor zorgen dat het pakket bij het dichtsbijzijnde DHL Servicepoint wordt afgeleverd.
Uiteraard krijgt u bericht wanneer uw bestelling daar is aangekomen.

Artikelen die geen winkelmandje hebben zijn of uitverkocht of kunnen besteld worden.
In dat laatste geval staat er bij Op bestelling leverbaar of Op voorraad bij Leverancier.
Levertijden staan vermeld bij de artikelen maar voor de juiste levertijd verzoek ik u om contact op te nemen.


3.2 Bevestiging als het verstuurd is?
Ja, zodra uw bestelling is weggebracht ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.
In de bevestiging staat tevens het trackingnummer en link naar de track & trace site van DHL zodat u direct kunt zien waar het pakket zich bevind.

www.dhlforyou.nl
3.3 Levertijd toekomstige releases
Bij alle toekomstige releases staat de verwachte binnenkomst zoals deze door onze leveranciers is aangegeven. Het gebeurd echter regelmatig dat de release-datums worden uitgesteld en deze zullen dan zo goed mogelijk worden aangepast op de website.

4 Nieuwsbrief
4.1 Wanneer ontvang ik de Nieuwsbrief?
U ontvangt automatisch onze nieuwsbrief wanneer u iets bij ons heeft gekocht, of wanneer u zich heeft ingeschreven via de link op de webiste.

In beide gevallen dient u zelf toestemming te geven voor het ontvangen van de nieuwsbrief.
U krijgt dus nooit ongevraagd de nieuwsbrief van ons.
4.2 Hoe kan ik de Nieuwsbrief opzeggen?

Als u de nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen dan kunt u ons een e-mail sturen met het verzoek uw adres uit de database te verwijderen.

Nog makkelijker is het om onderaan de nieuwsbrief op "afmelden" te klikken. U bent dan per direct automatisch verwijderd uit ons bestand.
U ontvangt dan geen nieuwsbrieven meer van ons.
4.3 Hoe vaak krijg ik de Nieuwsbrief?

Wij proberen één keer per week de nieuwsbrief samen te stellen met daarin de nieuwe releases op het gebied van Blu-ray, DVD & Merchandise. Ook éénmalige acties worden in de nieuwsbrief vermeld die meestal exclusief voor de nieuwsbrieflezers zijn.

U zult in geen geval meer dan één keer per week een nieuwsbrief ontvangen.
Het ontvangen van de nieuwsbrief is geheel gratis.
5 Adresgegevens, Telefoon & E-mail
5.1 Postadres
The Movie Store
Postbus 28236
3003 KE  Rotterdam
5.2 Telefoonnummer
Het telefoonnummer is 06 - 18426954 en is elke dag bereikbaar.
Indien niet bereikbaar kunt u uw bericht achterlaten waarna u zo snel mogelijk wordt terug gebeld.
5.3 E-mailadres Klantenservice
De klantenservice kan 24 uur per dag, 7 dagen per week gebruikt worden voor het stellen van al uw vragen. Normaal gesproken ontvangt u binnen een paar uur antwoord, maar in ieder geval binnen een dag.

Ons algemene e-mailadres is: info@moviestore.nl
5.4 KvK nummer, BTW nummer & Bankgegevens
Kamer van Koophandel: 24335248
a
ABN AMRO 62.81.41.165
a
IBAN: NL 79 ABNA 0628 1411 65
BIC:  ABNANL2A

a
BTW nummer: NL993.26.504.B01
6 Overige vragen.......
6.1 Wat te doen bij een klacht?
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een product dat u bij The Movie Store Rotterdam heeft aangekocht. Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op, via het ticketsysteem in uw account of per e-mail: info@moviestore.nl
a
De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor rekening van de klant. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.
a
Wij zullen in ieder geval alles in het werk stellen om de klacht zo goed mogelijk op te lossen.
6.2 Zijn alle artikelen op voorraad?
Alle artikelen op onze site die in een winkelwagen kunnen worden gelegd zijn op voorraad.
Aangezien de voorraad gekoppeld is aan deze winkelwagen is het ook niet mogelijk om teveel artikelen te bestellen en af te rekenen terwijl deze er niet zijn.
a
Zo zult u bij The Movie Store niet de ergernis beleven dat u pas na uw betaling het bericht krijgt dat het artikel alsnog moet worden besteld.
a
Vele websites hebben dan ook 'Leverbaar onder Voorbehoud' staan bij hun artikelen terwijl deze wel gewoon kunnen worden afgerekend!!!! En dan kan het gebeuren dat zo'n website het alsnog niet kan leveren wat natuurlijk voor onnodige ergernis en frustratie zorgt.
6.3 Komen de artikelen uit de rubriek 'Binnenkort verkrijgbaar' ook daadwerkelijk binnen?
Als er bij het artikel de tekst 'Releasedatum onder voorbehoud' staat dan zijn deze ook echt besteld bij de leveranciers en komen dus ook binnen voor de voorraad.
Wilt u verzekered zijn van een exemplaar dan is het aan te raden om deze te reserveren.

a
Artikelen waarbij staat 'Op bestelling leverbaar' komen niet automatisch binnen voor de voorraad en dienen dus besteld te worden.
6.4 Ik zoek een bepaald artikel maar deze staat niet op de site!
Neem contact met ons op en wij zullen ons 100% inzetten om het gevraagde artikel voor u te leveren mits deze natuurlijk nog leverbaar is bij onze verschillende leveranciers in binnen- en buitenland.
6.5 Ik wil iets bestellen maar ben bijna nooit thuis!
In principe is dit geen enkel probleem.


Bent u weinig thuis dan kunt u uw pakket ook laten bezorgen bij een DHL Servicepoint bij u in de buurt zodat u zelf kunt bepalen wanneer u deze daar gaat afhalen. Een DHL Servicepoint is een locatie bij u in de buurt waar u uw pakje kunt ophalen. Vaak is het DHL Servicepoint gevestigd in een winkel en kent ruime openingstijden. Dus ook 's avonds en in het weekend!

Klik hier voor een DHL Servicepoint bij u in de buurt.

Wilt u hiervan gebruik maken dan verzoek ik u als opmerking: DHL Servicepoint (eventueel welk servicepoint) te plaatsen bij uw bestelling. Mocht u geen voorkeur hebben dan zullen wij altijd het dichtsbijzijnde DHL servicepoint voor u uitkiezen.
Wij zullen er dan voor zorgen dat het pakket bij het dichtsbijzijnde DHL Servicepoint wordt afgeleverd.
Uiteraard krijgt u bericht wanneer uw bestelling daar is aangekomen.